Εκδρομές

-------------------------------

--------------------------------------------

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ

Στις 5-10 Σεπτεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε προσκυνηματική  εκδρομή της Ενορίας στους Αγίους Τόπους.

(..κάντε κλίκ για συνέχεια)

--------------------------------

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΥ ΔΟΒΡΑ

--------------------------

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΚΟΥ

Την 31η Μαΐου 2018 έγινε προσκυνηματική εκδρομή στις  Ιερές Μονές Αγίου Νικόδημου  του Αγιορείτου και των Αγίων Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης στο Πάικο καθώς  και στο Μοναστηριακό ναό της Παναγίας στη Γουμένισσα Κιλκίς. Οι 50 προσκυνητές της Ενορίας της Αγίας Μαρίνας με την παρουσία του εφημέριου πατέρα Σπυρίδωνα είχαν την ευκαιρία ψάλλουν ιερά παράκληση στο Άγιο Νικόδημο, να προσκυνήσουν ιερά λείψανα Αγίων σε όλες τις Μονές, να προσευχηθούν και να απολαύσουν το όμορφο φυσικό περιβάλλον του Πάικου. Μετά από το γεύμα στη δροσερή πλατεία της Γουμένισσας επισκέφθηκαν το απόγευμα  και ξεναγήθηκαν στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας.

Καθολικό της Ιεράς Μονής Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου

Από το εσωτερικό του Καθολικού

Λείψανα Αγίων στο ναό της Παναγίας Γουμένισσας

Γεύμα στην πλατεία της Γουμένισσας

--------------------------------------
ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΑΓΓΑΙΟ ΟΡΟΣ

Τη 17η Αυγούστου 2017, ημέρα Πέμπτη, η Ενορία μας οργάνωσε και πραγματοποίησε με τις ευλογίες και την παρουσία του ιερέα μας π. Σπυρίδωνα τη δεύτερη προσκυνηματική εκδρομή της χρονιάς, αυτή τη φορά στην Ιερά Μονή Παναγίας της Εικοσιφοίνισσας, στο Παγγαίο όρος. Το προσκύνημα αυτό εμπλουτίστηκε με επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και περιοχές με υψηλή περιβαλλοντική αξία. Στην εκδρομή έλαβαν μέρος 99 άτομα. Τα δύο λεωφορεία έφτασαν στη Μονή στις 10.30 η ώρα το πρωί. Οι εκδρομείς κατευθύνθηκαν στο Καθολικό, όπου τελέστηκε ιερά παράκληση προς την Παναγία την Εικοσιφοίνισσα, στην οποία χοροστάτησε ο π. Σπυρίδων και έψαλλε ο πρωτοψάλτης της Αγίας Μαρίνας κ. Αθανάσιος Παπαδόπουλος μαζί με τους βοηθούς του. Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε το αρχονταρίκι, όπου ενημερωθήκαμε για την μακραίωνη ιστορία της Μονής και τα θαύματα της Παναγίας της Εικοσιφοίνισσας.

Μετά την αναχώρηση από τη Μονή επισκεφθήκαμε την Αγία Βαρβάρα, πολιούχο της Δράμας, ενημερωθήκαμε για το ιστορικό της και γευματίσαμε στο εστιατόριο «Νησάκι». Το απόγευμα επισκεφθήκαμε το αρχαιολογικό μουσείο της Αμφίπολης και το αρχαίο τείχος, όπου πληροφορηθήκαμε  από ξεναγούς την ένδοξη ιστορία της αρχαίας πόλης.

Στη συνέχεια καταλήξαμε στη λίμνη Βόλβη, όπου μας διανεμήθηκε πληροφοριακό υλικό για το Εθνικό πάρκο λιμνών Κορώνειας-Βόλβης και Μακεδονικών Τεμπών του Φορέα Διαχείρισης του πάρκου και ενημερωθήκαμε για την μεγάλη περιβαλλοντική σημασία της Βόλβης. Η εκδρομή έληξε με μια σύντομη στάση στις «Νυμφόπετρες», στο μνημείο της φύσης που βρίσκεται κοντά στο ομώνυμο χωριό της επαρχίας Λαγκαδά.

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής διαβάστηκαν μέσα στα λεωφορεία ενημερωτικά σημειώματα για τη λεκάνη της Μυγδονίας, τη λίμνη Κορώνεια, τον ποταμό Στρυμόνα, το όρος Παγγαίο, το μοναστήρι της Παναγίας της Εικισιφοίνισσας και για την Αγία Βαρβάρα Δράμας.

Ακολουθούν ορισμένα χαρακτηριστικά φωτογραφικά στιγμιότυπα. Περισσότερο φωτογραφικό υλικό υπάρχει στη φωτοθήκη της ιστοσελίδας.

Η Ιερά Μονή Εικοσιφοίνισσας

Ο π. Σπυρίδων και ο πρωτοψάλτης κ. Παπαδόπουλος στο περιστύλιο του καθολικού της Μονής.

Οι προσκυνητές στην Αγία Βαρβάρα Δράμας

Ξενάγηση στο αρχαίο τοίχος της Αμφίπολης

Στην παραλία της λίμνης Βόλβης

Στάση για καφέ στο χωριό Μικρή Βόλβη

Στάση για καφέ στο χωριό Μικρή Βόλβη.

----------

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ

Τη 22α Ιουνίου 2017, ημέρα Πέμπτη, η Ενορία μας οργάνωσε και πραγματοποίησε με τις ευλογίες και την παρουσία του ιερέα μας π. Σπυρίδωνα προσκυνηματική εκδρομή στο Άγιο Όρος με στόχο τον περίπλου της νοτιοδυτικής πλευράς της χερσονήσου. Στην εκδρομή έλαβαν μέρος 95 άτομα. Τα δύο λεωφορεία έφτασαν στην Ουρανούπολη πριν από τις 10 η ώρα το πρωί. Η κρουαζιέρα ξεκίνησε στις 10.30  με το πλοίο «Καπετάν Φώτης» και διήρκησε μέχρι τις 2.00 μ.μ. Όλοι μας θαυμάσαμε τις μονές και τις σκήτες του θεοβάδιστου Αγίου Όρους, τη λαμπρή ιστορία του και την προσφορά του στην ορθόδοξη πίστη μας, ενώ είχαμε την ευκαιρία να προσκυνήσουμε και λείψανα αγίων που έφεραν στο πλοίο  πατέρες από τη Ιερά Μονή Ξενοφώντος. Μετά το γεύμα στην Ουρανούπολη επισκεφθήκαμε το «Άλσος του Αριστοτέλη» στα Στάγειρα, όπου ενημερωθήκαμε για το βίο και τα επιτεύγματα του μεγάλου Έλληνα φιλοσόφου και για την επίδραση που είχε η φιλοσοφία του στην οργάνωση του χριστιανισμού από τον πατέρα Ναυκράτιο Τσουλκανάκη.  Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε  το «Μεγάλο Προσκύνημα» στη Μεγάλη Παναγιά, όπου ψάλαμε παράκληση προς τη Υπεραγία Θεοτόκο, πριν επιστρέψουμε το βράδυ στα Γεωπονικά. Ακολουθούν μερικά φωτογραφικά στιγμιότυπα με το φακό του φωτογράφου της Ενορίας μας κ. Κώστα Χατζηκουτέλη.

Κρουαζιέρα με τον καράβι «Καπετάν Φώτης» και τη συνοδεία…γλάρων

Τα ιερά λείψανα Αγίων από τη την Ιερά Μονή Ξενοφώντος

Προσκύνημα των λειψάνων από τον π. Σπυρίδωνα

Εξηγώντας τα διαδραστικά όργανα που υπάρχουν στο «Άλσος του Αριστοτέλη» μπροστά στο άγαλμά του.

Από την παράκληση της Παναγίας στον Ιερό Ναό του «Μεγάλου Προσκυνήματος» στη Μεγάλη Παναγιά.